کارت پروپرشنال دوپلوماتیک (Duplomatic):

کارت پروپرشنال (آمپلی فایر دیجیتال) برای شیرهای پروپرشنال یک دستگاه الکترونیکی است که موقعیت و حرکت شیرهای پروپرشنال را که معمولاً در سیستم های قدرت سیال استفاده می شود، کنترل می کند. شیرهای پروپرشنال با تغییر مقدار جریانی که از سیستم اتوماسیون عبور می کند، کنترل دقیق جریان، فشار یا جهت سیال را فراهم می کند.

کارت پروپرشنال برای دریافت سیگنال کنترل از یک کامپیوتر، PLC یا سایر دستگاه های کنترل مدار طراحی شده و آن را به خروجی آنالوگ تبدیل می کند که شیر پروپرشنال را به حرکت در می آورد. تقویت کننده می تواند کنترل دقیقی بر حرکت شیر فراهم کند و امکان کنترل دقیق جریان، فشار یا جهت سیال را فراهم کند.

کارت پروپرشنال (آمپلی فایرهای دیجیتال) برای دریچه های پروپرشنال می توانند در کاربردهای مختلفی از جمله اتوماسیون صنعتی، کارخانجات فولاد و سیمان و صنابع نفت، گاز و پتروشیمی و هوافضا و صنایع خودروسازی استفاده شوند. آنها معمولاً قابل اعتمادتر و کارآمدتر از تقویت کننده های آنالوگ سنتی هستند، زیرا کمتر در معرض Noise و تداخل هستند و انعطاف پذیری بیشتری در گزینه های کنترل ارائه می دهند.

چرا کارت پروپرشنال دوپلوماتیک (Duplomatic):

انتخاب این برند و این نوع کارت به این علت بسیار سودمند است که محصول دارای کیفیت بسیار بالا و دسترسی پذیری بیشتر نسبت به سایر برندهای اروپایی و همچنین قیمت بسیار مناسب‌تر نسبت به رقبای خود است.